AKTUÁLIS


A Közösségi Bormarketing Kft. szünetelteti tevékenységét

A dolog pikantériája a holnapi napra bejelentett AMC sajtótájékoztató, ahol - reményeink szerint - a felmerülő kérdéseinkre választ kapunk. Rajtunk nem fog múlni...


Tájékoztató a Közösségi Bormarketing Kft.. tevékenységének szüneteltetéséről!



Az elmúlt évek soran nem alakult ki megfelelő szabályozottságú folyamat, mely a borágazat forgalomba hozatali járulék befizetésének felhasználását kezelte volna. A szakma eljutott addig, hogy saját irányítása alá vonja, a szakmai döntések kikerültek az AMC-től, létrejött egy koordináló szervezet és a Bormarketing Bizottság is. Ennek ellenére a túl sok szereplő és nem megfelelően behatárolt felelősségi jogkörök folytán a legjobb szándékok és elképzelések valósultak meg.

A Közösségi Bormarketing Kft. a helyzet rendezése érdekében elkészítette azt a folyamatszabályozási tervet, amely a gyenge jogszabályi környezet mellett is biztosíthatta volna a hatékony működést. Több, mint sajnálatos, hogy - tisztelet a kivételnek -, az érintettek többsége errol tartózkodás mellett alkotott véleményt, javaslataival, kritikai véleményével nem járult hozzá a rendszer hatékonyságának javításához.

Az idei év soran 3 Nagy kampány: Magyar Bor Mindenkor (tv és óriásplakát) Föccs (roadshow és citylight kampány) ill. a Borszerda aktivitás sorozata megmutatta, mennyire szüksége lenne a borágazatnak ebben a válságos időszakban a marketingre.

Sajnos a megosztottság kísértetiesen a tavalyi hasonló időszak folyamatát idézi:

A 2010. I. félévére szóló szerződést teljesítését követően az AMC a megbízási díj 30%-át nem fizette ki, a miniszter által 2010. július 30-án aláírt határozatával ellentétben a mai napig nem írta ki a 2010. II. félévére szóló pályázatot a koordináló szervezet részére. A Bormarketing Bizottság csökkent létszámmal 4 hónap óta nem fogadott el és nem terjesztett be a miniszter elé újabb Pályázati kiírásokat - többek között a 2011. I. félévi Külföldi Kiállítások standfoglalási tervezetét / Moszkva, Düsseldorf, London sem.

A tavalyi év tapasztalatait és az idei év elhúzódó egyeztetéseit és a döntések elmaradását figyelembe véve a tulajdonosok úgy határoztak, hogy nem fordulhat még egyszer elő az a helyzet, hogy a szakmáért tevékenykedőket, akár személyek, akár szervezetek kár érje. Így 2010. október 17-i hatállyal a meglévő Közösségi Bormarketing kft tevékenységét, működését szünetelteti. Teszi ezt abban a hitben, hogy rövidesen végső és megnyugtató megoldás jön létre, nem kerül a Borászati Vállalkozások által vállalt befizetések felhalmozott pénztömege alkalmatlan, a szakma által ellenőrizetlen "szerencselovagok" kezébe.

Fontos, hogy az elmaradt kifizetés ellenére a Kft.- takarékos működése révén valamennyi munkatárs és beszállító kifizetése megoldott, biztosított az elkövetkező néhány hónap esetlegesen felmerülő költségeinek fedezete is.


Budapest, 2010. október 17.


Duna Borrégió
MSZBSZ
Pannon Borrégió


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


A Közösségi Bormarketing Kft. szünetelteti tevékenységét

A dolog pikantériája a holnapi napra bejelentett AMC sajtótájékoztató, ahol - reményeink szerint - a felmerülő kérdéseinkre választ kapunk. Rajtunk nem fog múlni...


Tájékoztató a Közösségi Bormarketing Kft.. tevékenységének szüneteltetéséről!



Az elmúlt évek soran nem alakult ki megfelelő szabályozottságú folyamat, mely a borágazat forgalomba hozatali járulék befizetésének felhasználását kezelte volna. A szakma eljutott addig, hogy saját irányítása alá vonja, a szakmai döntések kikerültek az AMC-től, létrejött egy koordináló szervezet és a Bormarketing Bizottság is. Ennek ellenére a túl sok szereplő és nem megfelelően behatárolt felelősségi jogkörök folytán a legjobb szándékok és elképzelések valósultak meg.

A Közösségi Bormarketing Kft. a helyzet rendezése érdekében elkészítette azt a folyamatszabályozási tervet, amely a gyenge jogszabályi környezet mellett is biztosíthatta volna a hatékony működést. Több, mint sajnálatos, hogy - tisztelet a kivételnek -, az érintettek többsége errol tartózkodás mellett alkotott véleményt, javaslataival, kritikai véleményével nem járult hozzá a rendszer hatékonyságának javításához.

Az idei év soran 3 Nagy kampány: Magyar Bor Mindenkor (tv és óriásplakát) Föccs (roadshow és citylight kampány) ill. a Borszerda aktivitás sorozata megmutatta, mennyire szüksége lenne a borágazatnak ebben a válságos időszakban a marketingre.

Sajnos a megosztottság kísértetiesen a tavalyi hasonló időszak folyamatát idézi:

A 2010. I. félévére szóló szerződést teljesítését követően az AMC a megbízási díj 30%-át nem fizette ki, a miniszter által 2010. július 30-án aláírt határozatával ellentétben a mai napig nem írta ki a 2010. II. félévére szóló pályázatot a koordináló szervezet részére. A Bormarketing Bizottság csökkent létszámmal 4 hónap óta nem fogadott el és nem terjesztett be a miniszter elé újabb Pályázati kiírásokat - többek között a 2011. I. félévi Külföldi Kiállítások standfoglalási tervezetét / Moszkva, Düsseldorf, London sem.

A tavalyi év tapasztalatait és az idei év elhúzódó egyeztetéseit és a döntések elmaradását figyelembe véve a tulajdonosok úgy határoztak, hogy nem fordulhat még egyszer elő az a helyzet, hogy a szakmáért tevékenykedőket, akár személyek, akár szervezetek kár érje. Így 2010. október 17-i hatállyal a meglévő Közösségi Bormarketing kft tevékenységét, működését szünetelteti. Teszi ezt abban a hitben, hogy rövidesen végső és megnyugtató megoldás jön létre, nem kerül a Borászati Vállalkozások által vállalt befizetések felhalmozott pénztömege alkalmatlan, a szakma által ellenőrizetlen "szerencselovagok" kezébe.

Fontos, hogy az elmaradt kifizetés ellenére a Kft.- takarékos működése révén valamennyi munkatárs és beszállító kifizetése megoldott, biztosított az elkövetkező néhány hónap esetlegesen felmerülő költségeinek fedezete is.


Budapest, 2010. október 17.


Duna Borrégió
MSZBSZ
Pannon Borrégió


« Vissza az előző oldalra